Us escric unes informacions importants referents al funcionament de l'anglès de cara al proper trimestre.
Fins ara hem treballat de la següent manera:
1r trimestre: proves d'anglès (vocabulary, reading, listening, writing) dins el projecte de "La volta al món" + jocs de vocabulari i gramàtica (amb les mini tasks després de cada estona de joc).
2n trimestre: vam començar amb jocs de vocabulari i gramàtica (amb les mini tasks després de cada estona de joc) i vam seguir començant a familiaritzar-nos amb els formats de "readings" i "listenings" durant el mig grup. I a més a més, vam començar amb el famós VST!
Però...Com funcionarem durant el 3r trimestre? Aquí ho teniu:
3r trimestre (a partir del 14 d'abril): d'entrada, seguirem amb el VST i el VST2. Això ho anireu fent pel vostre compte tal i com heu fet fins ara. D'aquesta manera aneu aprenent vocabulari que us serà molt útil.
Novetat 3r trimestre: ara que ja entenem prou bé l'anglès, i que tenim molt de vocabulari, toca fer un pas més: escriure textos més llargs, i parlar en anglès...
-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, una cosa! Bé, dues coses! La primera: com ho farem?
-Aleix: cada setmana tindreu una "missió" d'anglès, que us penjaré a l'apartat "English". Hi haurà un text d'exemple que haureu de llegir i escoltar, i després a partir d'aquest text i una ajuda, haureu d' escriure un petit text. Un cop hagueu escrit aquest petit text, us haureu de gravar llegint-lo (en àudio, però si voleu en vídeo) i enviar-m'ho per correu electrònic.
-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, una cosa! Com seran els textos? Seran molt difícils?
-Aleix: m'agrada que em facis aquesta pregunta, alumne/a qualsevol. No us espanteu. Els textos seran senzills. Per exemple, haureu d'escriure una postal per a una persona, o haureu de donar unes instruccions sobre com arribar d'una part de la ciutat a l'altra. Tot estarà explicat al detall i tindreu tot el vocabulari necessari, no patiu!
Per tant, com podeu veure, aquestes "missions" ens permetran practicar alhora el reading (llegir), el listening (escoltar), el writing (escriure) i l'speaking (parlar).
Fixeu-vos en el següent: si jo em fixo mentre llegeixo (reading) com s'escriuen les paraules, quan hagi d'escriure (writing) faré menys faltes. I si jo em fixo mentre escolto (listening) quan hagi de parlar (speaking) pronunciaré bé les paraules.
-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, tinc ganes de practicar més anglès, a part del VST, què puc fer?
-Aleix: m'agrada altre cop que em facis aquesta pregunta, alumne/a qualsevol. Justament us acabo de penjar un "reading" per a que practiqueu a l'apartat d'"English". Aneu-hi!
See you soon. Meanwhile, #StayHome
Aleix.
Bon dia Aleix.
ResponEliminaEstà molt ben explicat tot el que tenim de fer.
Moltes gràcies.
Arnau E.
Moltes gràcies Arnau pel teu comentari! És difícil a vegades explicar-ho a distància...Per això vaig posar com si hi hagués un alumne imaginari, per simular una situació de classe ;)
EliminaAleix.
Aleix l'audio el tenim de fer quan fem la comprensió lectora en inglés.
ResponEliminaArnau.E
Amb el de "Lions" no, Arnau. Els àudios els farem a partir del 3r trimestre. ;)
EliminaAleix.
una pregunta lo de periodistes per quan es ??????????
ResponElimina