dimarts, 7 d’abril del 2020

Informacions importants anglès 3r trimestre

Bon dia, com proven les vacances?

Us escric unes informacions importants referents al funcionament de l'anglès de cara al proper trimestre.

Fins ara hem treballat de la següent manera:

1r trimestre: proves d'anglès (vocabulary, reading, listening, writing) dins el projecte de "La volta al món" + jocs de vocabulari i gramàtica (amb les mini tasks després de cada estona de joc).

2n trimestre: vam començar amb  jocs de vocabulari i gramàtica (amb les mini tasks després de cada estona de joc) i vam seguir començant a familiaritzar-nos amb els formats de "readings" i "listenings" durant el mig grup. I a més a més, vam començar amb el famós VST!

Però...Com funcionarem durant el 3r trimestre? Aquí ho teniu:

3r trimestre (a partir del 14 d'abril): d'entrada, seguirem amb el VST i el VST2. Això ho anireu fent pel vostre compte tal i com heu fet fins ara. D'aquesta manera aneu aprenent vocabulari que us serà molt útil.
Novetat 3r trimestre: ara que ja entenem prou bé l'anglès, i que tenim molt de vocabulari, toca fer un pas més: escriure textos més llargs, i parlar en anglès...

-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, una cosa! Bé, dues coses! La primera: com ho farem?

-Aleix: cada setmana tindreu una "missió" d'anglès, que us penjaré a l'apartat "English". Hi haurà un text d'exemple que haureu de llegir i escoltar, i després a partir d'aquest text i una ajuda, haureu d' escriure un petit text. Un cop hagueu escrit aquest petit text, us haureu de gravar llegint-lo (en àudio, però si voleu en vídeo) i enviar-m'ho per correu electrònic.

-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, una cosa! Com seran els textos? Seran molt difícils?

-Aleix: m'agrada que em facis aquesta pregunta, alumne/a qualsevol. No us espanteu. Els textos seran senzills. Per exemple, haureu d'escriure una postal per a una persona, o haureu de donar unes instruccions sobre com arribar d'una part de la ciutat a l'altra. Tot estarà explicat al detall i tindreu tot el vocabulari necessari, no patiu!

Per tant, com podeu veure, aquestes "missions" ens permetran practicar alhora el reading (llegir), el listening (escoltar), el writing (escriure) i l'speaking (parlar). 

Fixeu-vos en el següent: si jo em fixo mentre llegeixo (reading) com s'escriuen les paraules, quan hagi d'escriure (writing) faré menys faltes. I si jo em fixo mentre escolto (listening) quan hagi de parlar (speaking) pronunciaré bé les paraules.


-Alumne/a qualsevol: Aleix, Aleeeeix, tinc ganes de practicar més anglès, a part del VST, què puc fer?

-Aleix: m'agrada altre cop que em facis aquesta pregunta, alumne/a qualsevol. Justament us acabo de penjar un "reading" per a que practiqueu a l'apartat d'"English". Aneu-hi!


See you soon. Meanwhile, #StayHome





Aleix.






5 comentaris:

  1. Bon dia Aleix.
    Està molt ben explicat tot el que tenim de fer.

    Moltes gràcies.
    Arnau E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Arnau pel teu comentari! És difícil a vegades explicar-ho a distància...Per això vaig posar com si hi hagués un alumne imaginari, per simular una situació de classe ;)

      Aleix.

      Elimina
  2. Aleix l'audio el tenim de fer quan fem la comprensió lectora en inglés.

    Arnau.E

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb el de "Lions" no, Arnau. Els àudios els farem a partir del 3r trimestre. ;)

      Aleix.

      Elimina
  3. una pregunta lo de periodistes per quan es ??????????

    ResponElimina